Monicas vardag!

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Monica - 8 januari 2012 19:45

     Igår laddade jag ner spelet Wordfeud på min Androidtelefon

och upptäckte hur fantastiskt roligt det är!

Har spelat med min dotter och hennes kille hela kvällen igår och även idag.

Man har 72 timmar på sig att spela ett game, så man kan lägga nåt ord då och då.

Det liknar spelet Alfapet.


Är det någon mer som spelar Wordfeud som har lust att spela med mig???

Tycker det ska vara roligare att spela med de man känner till istället

för med helt okända...


Av Monica - 8 januari 2012 19:30

   Det var med en tår i ögat julbelysningarna åkte i kartongen i år!

Tyckte det var så mysigt med alla julstjärnorna i fönstren.

Den stora röda pappersstjärnan i sovrumsfönstret har jag inte förmått mig

att plocka undan än, men måste ju göra det ändå..


I Lördags var jag och gubben och gick på stan en sväng.

Fyndade en stor, skön rund halsduk i naturvit färg med glittertrådar för 49 kr.

Hade egentligen tänkt att sticka en sådan men slutar nog ut det....


Detta belysta stora träd är så vackert på torget i vår stad.

Tyvärr så gör det inte alls sin rätta med mobilkameran.


 


  Blev också en fikapaus på vårt anrika café.

Inga nyttigheter precis....  


 

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards