Monicas vardag!

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Monica - 7 april 2012 16:40

  Det var skönt att sova ut lite i morse, och att ha fått sova med gubben i natt.

Vaknade av att gubben kom med frukost och tidningen på säng.

Mysigt att bli lite bortskämd :)


Solen sken stort i morse och jag öppnade altandörren för första gången i vår.

Igår hade jag tagit fram utemöblerna så jag tog en premiärrök där i morse endast i morgonrock.

Tog ett par bilder, var riktigt härligt trots att det är mycket snö kvar här.

Oops, snart dags att sommarlacka tånaglarna!

Är nog ca 50 cm  snöddjup kvar på gården.

      


Vi bestämde oss sen för att åka till Skellefteå för att titta på lite bilaffärer,

tyvärr var inga bilaffärer alls öppna där, men vi gick på stan en sväng

och åt sen gott på en Kina-restaurang där.


Nu är det lite godis och hockey som gäller.

Ja, jag är ju inte så intresserad så jag bloggar istället :)

Jag ska jobba nu 3 nätter i rad, så gubben får roa sig själv inatt :)


Önskar er en fortsatt fin Påsk-helg!


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards