Monicas vardag!

Alla inlägg under juli 2013

Av Monica - 18 juli 2013 14:34

Blev en god lunch med min dotter och syster på Challenge idag, även en liten shoppingrunda hanns med!
Hittade en del fina saker som en snygg sommarklänning på indiska, en liten blomma i betongkruka och en ny kaffe och théburk för halva reapriset på Åhléns.
Känner mig gode nöjd med dagen.
Ikväll börjar jag jobba igen efter semestern och det känns riktigt kul, förkylningen är så gott som borta redan, skönt!

Av Monica - 17 juli 2013 18:37

Fyndade ett par mörklila mörkläggningsgardiner som jag nu fallit upp och hängt i sovrummet.
Tror jag kommer att sova bättre nu när man kan dra för dessa på natten, eller dagen om man jobbat! :-D
Nu ska jag iväg och fira min underbara dotter som fyller 19 år idag! Hej å hå vad åren gå!

Av Monica - 15 juli 2013 17:04

Det doftar ljuvligt i mitt kök då jag tänkte unna mig en favorit denna dag!
Blev en glutenfri pizzapannkaka med fyllning av tomatsås, ost, tonfisk, lök, Oliver och fetaost!
Nu kurrar min mage och det är dags att smaka av! :-)

Av Monica - 15 juli 2013 14:39

Regnet öser ner, men vad gör det när man har glas över balkongen och kan sitta ute och njuta ändå! :-) Det bästa är ändå att jag inte sett ett mygg här sen jag flyttade in, hihi, äntligen har jag sluppit dom!

Av Monica - 15 juli 2013 12:08

Tycker liite synd om mig själv idag.
Vaknade inatt av att jag hostade och stack som knivar i halsen. Kändes även som om jag hade lite feber i kroppen, ont i leder och huvud.
Vill inte alls detta, hade planerat in med far idag som skulle hjälpa mig köra bort måla, en frys och en massa elektronik från huset idag.
Hade även bjudit hit några kompisar på surströmming ikväll, men blir att skjuta på allt.
Får ha en soffhängardag vilket inte är min grej precis!

Av Monica - 13 juli 2013 20:00

Så heter en inredningsbutik här i byn där de har riktigt fina och lite udda saker.
Ett litet axplock av det jag tycker var läckert.
Den söta kakburken i plåt fick följa med mig hem idag!
Även varit till Luleå på hamnfesten ikväll får vi åt och drack gott.

Av Monica - 12 juli 2013 08:38

Nu är snart semestern slut och kan ju säga att någon avkopplande semester har det inte varit, tvärtom har det varit bland det mest hektiska i mitt liv att tömma och flytta från huset. Nu är det så gott som klart så äntligen kan man känna lite lugn.
Nu blir det frukost med kaffe på balkongen.
Vaknade lite tidigt men kan vara skönt ibland!

Av Monica - 8 juli 2013 18:49

Puh jag är helt slut efter att jag och gubben burit upp min nya 100 kilos soffa och två byråer. Värst är nog att man har så små händer så man inte får nåt riktigt bra grepp!
Nu är den monterad och på plats och jag känner mig riktigt nöjd!
Sen blir det att sätta upp mina rock'n roll tavlor jag inhandlat idag! Men kanske lite middag före!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards