Monicas vardag!

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Monica - 10 mars 2014 19:35

På förmiddagen var det arbetsplatsträff ett par timmar, sen hämtade jag hem Maja som varit hos mina föräldrar över helgen då jag skulle ut på trevligheter med arbetskamraterna på fredag kväll.
Oj vilken trevlig kväll vi hade med god mat på Nodo och sen fortsatte vi kvällen på sportbaren! Kul att även träffar utanför jobbet ibland!
Idag har jag inte ätit riktigt lika magert som igår men tänker mig för och äter mindre.
Till frukost blev det lite yoghurt med cornflakes, blev sen bjuden på tacogratäng hos Syrran och till middag gjorde jag en nyttig köttfärssås med mycket lök, morötter och tomater i. Lite spagetti till förstås.
Nu längtar jag bara efter min kvällssmoothie som jag ska göra efter Farmen!
Lisette kom och åt middag med mig, här
ett par bilder.
Bild även på garderobsblomman som jag till slut fick ut ur krukan. Kan inte fatta hur alla rötter har rymts i den lilla krukan!!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards