Monicas vardag!

Alla inlägg under maj 2014

Av Monica - 10 maj 2014 17:50

Det stod gubben för som köpte 40 paracetamoltabletter på apoteket för endast 25 kr!! Det var dessutom med styrkan 1gram! Nu är vi på hotell Reymar playa där jag bodde i höstas och var ett glas i baren!
Den efterlängtade bananaspliten har vi också lyckats få ner i eftermiddag! Denna vecka tänker vi bara må gott och inte tänka på kalorier! :-)

Av Monica - 10 maj 2014 17:49

Det stod gubben för som köpte 40 paracetamoltabletter på apoteket för endast 25 kr!! Det var dessutom med styrkan 1gram! Nu är vi på hotell Reymar playa där jag bodde i höstas och var ett glas i baren!
Den efterlängtade bananaspliten har vi också lyckats få ner i eftermiddag! Denna vecka tänker vi bara må gott och inte tänka på kalorier! :-)

[Bild]

[Bild]

Av Monica - 10 maj 2014 12:56

Frukostbuffén på hotellet var helt ok, det fanns mycket att välja på. Blev en sväng på stranden sen men det blåste lite kallt då det var soldis, nu har det lättat och det verkar bli sol i em.
Dags för lite lunchbuffé nu, så får vi se vad det blir sen idag.

Av Monica - 9 maj 2014 21:52

Resan smidigt och bra men fick vänta två timmar på bussen från flygplatsen!
Det var 26 grader i eftermiddag och vi har ätit en god middagsbuffé och druckit gott vin på hotellet, sen gå en sväng och dricka en cappucino. Nu är vi rätt trötta efter en lång dag och ska nu bara sitta på balkongen och äta ostkrokar och se på utsikten. Vi fick ett rum på sjunde våningen med havsutsikt som jag önskade!

Av Monica - 8 maj 2014 02:26

Ja nu är det sista natten på länge som jag jobbar! Smakar på ordet semester och det låter ljuvligt i mina öron! På fredag morgon är det dags för mig och gubben att lämna landet för att lapa sol, äta gott och dricka paraplydrinkar i Malgrat de Mar på Spaniens östkust. Försöker att blogga lite under vår vistelse får det finns Wifi!

Av Monica - 7 maj 2014 18:20

Nu är Maja nyklippt, skönt att jag gjorde bort det innan resan! :-)
Tror hon blev lite trött, jobbigt att stå still nästan två timmar!

Av Monica - 6 maj 2014 18:01

Bjöd hit barnen på middag idag och så hade Lisette o Jacke med sig lille Måns för första gången!

Han var verkligen imponerad av min inglasade balkong. Maja skötte sig utmärkt som värdinna och lille Måns fick

t om lukta lite på henns middag, men bjöd med sig gjorde hon inte, där gick gränsen!



 

Av Monica - 2 maj 2014 16:18

Just varit hos frissan och klippt mig lite kortare, blev faktiskt väldigt nöjd, hon är bra Sofia på klippstudio 8!
I helgen blir det att jobba och sen nästa vecka bara två nätters jobb innan var semesterresa, längtar!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards