Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 21 december 2014

Snart är det jul igen!

Av Monica - 21 december 2014 17:18

Nu rusar tiden iväg och det är nu bara tre dagar kvar till jul. Lullar på här hemma och slår in paket, städar och bakar om vartannat.
I fredags var jag och några tjejer på havsbadet och dansade till Lasse Stefanz. Det var en riktigt trevlig kväll och ett skönt avbrott i julstöket.
Visar en bild på min fina trasmatta som jag fyndat på köp&sälj för bara 30 kr, tyckte den var lagom julig till köket!
Nu väntar jobb två nätter och sen är jag ledig tre nätter.
De två yngsta barnen kommer på uppesittarekväll och även på julafton på middag. Längtar...

 
 
Cecilia RockBabe Kärvegård

Cecilia RockBabe Kärvegård

21 december 2014 17:29

Tänk att det snart är julafton, tiden har gått så fort.

Önskar dig en skön fjärde advent!

You Rock!!!

http://klokegard.se/blogg

Monica

22 december 2014 18:32

Tack detsamma! :-)

 
wiper

wiper

22 december 2014 17:10

Tiden går verkligen fort nu. Vad kul du har varit ute på. Jag var jämt ute och dansade förr. Det är ju otroligt att få en sån fin trasmatta så billigt. Jag gillar trasmattor och är själv på jakt efter två till köket

Förstår att du längtar tills barnen kommer hem. Jag skall träffa min son i jul också. Vilken häftig gran som är vit och så snyggt du lagt julklapparna

God Jul och ett Gott Nytt År till dig och din familj från oss

Kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Monica

22 december 2014 18:31

Det blir en hemtrevlig känsla med gamla trasmattor! :-) Vad kul att du också där träffa sonen i jul!
God Jul och ett Gott nytt år till er också! Kramar

 
Oslofru

Oslofru

23 december 2014 12:39

Så fin julgran :)

http://www.oslofru.com

Monica

23 december 2014 22:52

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards