Monicas vardag!

Alla inlägg den 21 oktober 2019

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet.
Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kycklingspett.
Har fått blåsor under fossingarna så ikväll har vi hållit oss runt hotellet där det finns stort utbud av trevliga restauranger och shopping. Gick på en restaurang i närheten med riktigt bra livemusik.
Kom en regnskur och åska med dunder och brak, strömmen gick en stund just när jag stod i duschen, tänkte hur ska jag ta mig ur detta när det var kolsvart.
Som tur var varade det inte så länge.
Som ni ser på fotografierna så blommar det oerhört vackert här fortfarande.
Har turen att ha en sushi restaurang också bredvid hotellet. Köpte hem igår kväll och måste nog påstå att det var bland den godaste sushi jag ätit.
Tre hela dagar kvar på detta fantastiska ställe...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards