Monicas vardag!

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Monica - 8 april 2009 19:41

Det blev varken Sunes eller MAX, på Sunes var kön såååå lång, så vi gick tvärs över gatan till Big Boy, där hade dom också skrovmål billigt! Tänkte jag skulle ge dom en chans! Jodå, det smakade faktiskt bra, och inget extra betalt tog dom för glutenfritt hamburgarbröd. En gång när dom hade extrapris så skulle jag få betala fullt pris för min hamburgare med glutenfritt bröd, tack och adjö sa jag då! Bra att dom ändrat på sig, detta var ju ett par år sen...

Av Monica - 8 april 2009 13:09

Vill önska alla en riktigt Glad Påsk med sol och myspys...

Av Monica - 8 april 2009 12:18

Men åhh, vad jag känner mig ensam idag...är nog PMS som spökar, då kan jag känna mig lite låg... Tur det vänder ganska snabbt...

Just beställt tid för besiktning av husvagnen, blev i början av juni när Kent slutar tidigt varannan fredag. Jag har ju ingen kula på min ford.

Kom hem från älvsbyn nyss och har just läst PT och posten.

Har lovat barnen att äta middag på korvmojjen idag, få se om det blir MAX eller Sunes, båda hade ju extrapris.

I morgon kväll åker jag till älvsbyn och så åker vi till mig på lördag.

Barnen åker till sin pappa i morron em. Lite trist när dom är borta påskhelgen, fast dom kommer ju hem söndag kväll och har lov nästa vecka, då är dom ju hos mig.

Hoppas, hoppas att solen visar sig snart, allt blir så mycket lättare och roligare när den skiner...


Kram Monica


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards