Monicas vardag!

Alla inlägg under mars 2016

Av Monica - 14 mars 2016 20:16

Igår begav jag mig till Husum för att hälsa på äldsta sonen och hans flickvän.
Har inte varit där sen i somras så det var kul att träffa dom och djuren en stund.
De har skaffat getter sen sist jag var där och måste säga vilka underbara djur det är. Speciellt getabocken Eton John som var väldigt social. Fick gå ut och gå med han i koppel och han gick precis som en väluppfostrad hund!
Många olika hönsraser och kycklingar, häst, kanin, katt och får finns också på gården.
Snart väntas killingar och lamm så då måste man dit igen, finns ju knappt nåt sötare.

På vägen hem hann jag in en sväng på nya Ikea i Umeå och hittade ett par fina saker där.
Hann precis hem till favoritprogrammet The Bachelore!

Av Monica - 10 mars 2016 22:22

Skulle köra äggfasta i fyra dagar+strikt lchf fyra dagar+äggfasta fyra dagar igen för en extra viktboost men fixade bara tre dagar.
Man ska äta 6-12 ägg + en matsked smör/majonnäs per ägg. Man får även äta lite hårdost.
Klarade bara av tre ägg per dag och tredje dagen kände jag mig yr och illamående.
Så idag var det gott med en riktig måltid som blev en god sallad med grillad kycklingfilé som jag längtat efter.
Gick iaf ner 1.6 kg under dessa tre äggdagar.
I morgon ser jag fram emot att äta tapasbuffé med gubben.

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards