Monicas vardag!

Alla inlägg under juli 2016

Av Monica - 31 juli 2016 11:02

Dragit vagnen till gubben och jag o Maja har sovit andra natten i husvagnen, är ju så mysigt och man sover så gott här.
Min snälla gubbe har hjälpt mig fixa lite både med vagnen och vi har även tvättat den och målat taket på utsidan. Det blev en enorm skillnad.
Vädret har varit soligt och fint under min första semestervecka men idag regnar det och det skulle vara ostadigt väder hela nästa vecka.
Maja mår gott i detta väder och verkar inte vilja stiga upp.
Själv ska jag njuta av morgonkaffet innan jag går in och tar en dusch hos gubben.

Av Monica - 24 juli 2016 18:47

Haft en helt underbart rolig och händelserik helg då jag haft besök av en mycket god vän från Stockholm som känns som en nära släkting då våra familjer umgåtts sen hon föddes för snart 37 år sen. Hennes fine fästman följde också hit då dom tog sin roadtrip till Norrland.
Vi har hunnit med en massa härliga upplevelser denna helg, vädret var underbart och vi hann med både strandliv och bad, middag på stranden, fika vid havet, klättra upp i en fyr och njuta av utsikten, en kväll på havsbadet med mina syskon och en pubrunda med goda drinkar där jag även fick lära mig spela Black Jack.
Tack mina kära vänner för besöket, hoppas det inte dröjer 20 år tills nästa gång!

Av Monica - 21 juli 2016 13:43

Första semesterdagen och jag ligger i soffan med halsont, huvudvärk och feber.
Det är så himla typiskt då jag annars väldigt sällan blir sjuk.
Gubben kände att han hade feber på gång och åkte hem till sig för att vila.
Har bunkrat upp med mediciner och hoppas det är snabbt övergående så man får njuta av semestern på riktigt.

Av Monica - 13 juli 2016 15:24

Brukar beställa lite roliga grejer från appen Geek ibland, finns hur mycket som helst och billigt är det direkt från Kina. Allt är inte av bästa kvalité men denna klocka som kom i brevlådan idag är jag väldigt nöjd med. Betalade 17 kr plus frakt 9 kr!! ?

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards