Monicas vardag!

Alla inlägg under november 2014

Av Monica - 29 november 2014 03:10

Nu är det pyntat klart inför jul hos mig och det är ju så mysigt i fönstren. Gillar verkligen myspyset som blir. Hjärtat som lyser i köksfönstret är ny för i år, kan liksom inte låta bli att köpa nåt nytt när det finns så mycket mysiga lampor.

Av Monica - 19 november 2014 01:08

Detta lilla söta fat från Rörstrands porslin har jag verkligen använt mycket. Jag köpte det för presentkortet jag fick i julklapp från jobbet. Varje morgon lägger jag upp mina två frukostmackor på fatet och det känns lite lyxigt samtidigt som det är praktiskt till mitt glutenfria smuliga bröd.
Jag varierar var jag äter frukosten men oftast när jag är ledig blir det i sängen med en kopp kaffe och tidningen på datorn.

Av Monica - 6 november 2014 18:03

Idag fick jag hämta mina lampor som jag beställt på Mio. Det blev riktigt mysigt i sovrummet och de fina girafferna i trä fyndade jag igår på köp & sälj sidorna.
Nu ska jag bara hålla utkik efter en passande tavla ovanför sängen. Drömtavlan har jag redan sett men den fanns i Spanien och var tyvärr alldeles för stor att frakta hem.

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards