Monicas vardag!

Alla inlägg under juli 2015

Av Monica - 29 juli 2015 20:00

Nu har vi äntligen hittat resan för oss!

Blir att åka i oktober till Side i Turkiet och unna oss en vecka i riktig lyx.

Hotellet är fem-stjärnigt och med all inclusive.

Inte ofta man bott på ett så fint hotell, men en gång bodde jag på ett fyrstjärnigt och det var helt

underbart, vilken god mat, fint hotellrum och bra service det var.

Hoppas få uppleva det igen!

Bara sola, bada, slappa och äta god mat, det blir semester det efter

denna något så regniga och kalla sommar.


Här kan ni läsa mer om hotellet!

http://www.detur.se/h/TURKIET/SIDE/Hotell-Side-Crown-Serenity/CROWS


 

Av Monica - 21 juli 2015 16:29

Mina blommor på balkongen trivs verkligen även i år. Krassen har vuxit och blivit så vacker med sina olika färger på blommorna.
Hortensian som jag köpt på Sarahs är däremot i tyg men är vacker och verklig ändå.

Av Monica - 5 juli 2015 00:42

Haft en fantastiskt fin och rolig dag hos äldsta sonen och hans flickvän idag. Blev en ridtur som var roligare än jag minns det! Deras häst Maja är lugn och fin, en gammal dam på 22 år!
Hade köpt med mig nyrökt lax som vi åt och sen åkte vi ut och tittade på omgivningen, det är ju så vackert i höga kusten, det växte vilda lupiner precis överallt efter vägarna.
Blev en god middag på en thairestaurang och sen en sväng till och köpa glass i den vackra hamnen.
Lammen som var så små så man kunde bära dom är nu nästan lika stora som sina mammor och de små baggarna måste nu separeras från mamman innan de blir könsmogna. De fick 4 baggar och en tacka i våras.

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards