Monicas vardag!

Alla inlägg under juni 2011

Av Monica - 7 juni 2011 19:26

              Det var länge sedan jag bloggade, tiden och lusten har

inte riktigt funnits där!


Lite uppdatering tänkte jag lämna iaf!

 

Jag har börjat mitt sommarvikariat på det nya stället

och jag trivs väldigt bra där.

Blev att jobba dagtid för min del, även om det skulle

varit skönt med att jobba natt också.

Känns otroligt skönt och lyxigt att ha ett schema 3 månader framåt...


Sommaren och värmen har nu kommit hit med buller och bång,

varit ett väldigt blåsigt maj och hittills även i juni.


Min älskade paviljong har t om blåst iväg och blev i trasor...

Så nu ligger den uppkapad i små bitar på soptippen, det gick inte

att rädda den....

Blev tomt och tråkigt här ute utan paviljongen, var ju ett av

mina bästa köp någonsin.


 

  

På husförsäljningsfronten går det dåligt, står helt stilla med mitt hus,

men hoppas förstås att nåt händer under sommaren,

för jag vill verkligen hitta nåt annat boende innan vintern.


I morgon har jag en ledig dag, och ska då försöka införskaffa

lite sommarblomster att plantera i några krukor.

 


Överraskade gubben idag efter jobbet med en picknick

i hamnen.

Jag hade gjort oss en varsin god sallad med rostbiff, grönsaker,

potatissallad, ost och lufttorkad skinka.

Som dessert blev det min rabarberpaj med vaniljvisp.

Mysigt att få träffas en stund och vädret var ju underbart!


Hoppas ni alla har det bra och får njuta av sommaren och värmen!


Många kramar Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards