Monicas vardag!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Monica - 29 augusti 2013 21:49

Jag och dottern har tillbringat en hel dag tillsammans och vi har haft så mysigt! Åt en jätteGod lunch där och strosade på affärer.
När vi kom hem hämtade vi en sänggavel jag köpt av en god vän. Köpte diodlampor som jag monterade på den, blev hur mysigt som helst!
Nu provar jag mina nya fina och STORA rödvinsglas jag fått av tjejerna. De är så himla snygga och vinet smakade utmärkt i dom! :-)
Nu ska jag pyssla på lite mer här hemma innan sängdags!
I morgon blir det trevligheter i form av surströmmingsskiva på jobbet med arbetskamraterna och sommarvikarierna!

Av Monica - 27 augusti 2013 22:19

Köpte dessa söta små minigrytor i går på Mio möbler. De hade erbjudande för 29 kr styck. Blir kul att servera nåt gott i dom.
Tänkte även man kan ha grönsaker i grytorna!

Av Monica - 22 augusti 2013 00:25


KLICKA HÄR FÖR WEBBVERSIONEN

Nu har några av mina väggdekorationer som jag beställt på www.fyndiq.se kommit!
Blev superfint på den vita väggen på toan och på skåpluckorna i köket!
Lite kul med dessa fyndiga bokstäver och kloka ord! Väntar på ytterligare två, så bilder på dom kommer senare!

Av Monica - 14 augusti 2013 21:00

Varit hos sjukgymnasten med Maja idag får hon fått gåträna i vattenbadet och även fått massage. Nu har hon fått börja motionera och träna upp sitt opererade ben mer.
Två promenader på 25 minuter i skogen varje dag samt några kortare rastningar gör vi! Bra för både matte och Maja.
Här på furuberget finns ett jättefint elljusspår bakom knuten och vilket lyft att promenera här omkring mot för på mitt gamla ställe.
Snart vankas kräftor med tillbehör som kvällsvickning, mums vad gott det ska bli!

Av Monica - 13 augusti 2013 22:55

Nu har även jag hamnat i uggleträsket!
Är ju väldigt populärt med ugglor märker man när man går i butiker och kan ju bara tycka som många andra att de är både gulliga och fräna!
Dessa ugglor köpte jag på vår resa till Örebro, kudden och lampan fanns på Ikea och lyktan med det mysiga skenet på Lagerhaus, finns i tre storlekar och detta är den mellersta för 79 kr.
De söta glasen hittade jag på Ikea för 9 kr styck, söta sommarglas! :-)

Av Monica - 10 augusti 2013 12:22

Nu har vi tillbringat några dagar i Blixterboda några mil utanför Örebro hos äldsta sonen och hans flickvän.
Har varit fantastiskt trevligt att umgås med dom.
Firat sonen som fyller 24 idag och nu gör jag en viltgryta som vi ska äta innan det är dags att bege sig norrut. Vi ska hämta upp Lena som är hos sin son i Uppsala, bra vi kunde åka tillsammans och dela på bensinen, och trevligt med sällskap. Hoppas vi rymmer packningen hem då det blev att shoppa lite på Ikea igår. Bara hoppas att Lena inte shoppat så mycket hehe.

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards