Monicas vardag!

Alla inlägg under januari 2018

Av Monica - 19 januari 2018 15:40

Resan med barnen började inte som tänkt!
Dennis trodde det var ikväll vi skulle åka och var på jobbet. Hann till flyget i Skellefteå precis i tid ändå.
Sen snurrat i taxi över två timmar från Arlanda med Mohammed som jobbade sin första dag. Han släppte av oss tre km från centralstationen. Ringde efter en ny taxi och vem kommer???? Mohammed!!! Hittar fram till slut då vi upptäcker att Lisettes väska blev kvarglömd på trottoaren. Mohammed körde oss tillbaka och väskan var kvar. Körde oss sen tillbaka igen men körde fel igen. Måste ta en till blodtryckstablett!!!!

Tur hann var gullig och bad om ursäkt, vi behövde inte betala nåt extra för alla extra turer.
Nu har vi tagit ännu en taxiresa till Värtahamnen och är nu ombord på färjan och vår hytt.

Nu väntar en buffé, vi är väldigt hungriga då vi inte hunnit med någon lunch.

Hoppas vi slipper fler missöden denna resa!
Ser fram emot en helg med barnen!

Av Monica - 16 januari 2018 12:43

Ligger nerbäddad och huttrar, en riktig förkylning har brutit ut lagom till 50-årsdagen.

Bjöd hem min familj på thaimat i lördags, tur var det innan förkylningen bröt ut.
Har fått så vackra blommor och fina presenter. Mitt hem är nu fyllt av vackra blommor och buketter.
Fick även blommor med blomsterbud för första gången i mitt liv!

Försöker kurera mig nu så jag är frisk på fredag då jag och mina barn åker på en weekendkryssning till Tallin.

Jag och gubben bokade en resa igår.
Blir till Side i slutet av april. Härligt att se fram emot en liten försmak av sommaren.
Hittade en rabatterad resa för 1775 kr/person från Luleå. Med flygmat och busstransfer landade det på 2200 kr/person. Kan man kalla ett fynd på ett +fyrstjärnigt Sunwinghotell.
Bokade en tvårumslägenhet med terass mot det stora poolområdet.

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards