Monicas vardag!

Alla inlägg under oktober 2013

Av Monica - 21 oktober 2013 19:27

Hipp hurra för lilla Maja som fyller år idag!

Filmade här när hon öppnade ett paket med ett smaskigt ben! Sen blev det en promenad i skogen och dagen till ära potatis , lax och en smörklick till middag!


 

Av Monica - 18 oktober 2013 18:53

Så åt vi då sista måltiden tillsammans med sonen Kenny och hans flickvän Rebecka innan de åker till barnens pappa för att sen åka hem till Örebro i morgon igen.
Då vi älskar sushi så bokade jag Viprummet och bjöd på middag på sushirestaurangen.
Har varit så himla kul att få umgås med alla barnen ett par dagar, är så stolt mamma över mina underbara tre barn, de är helt underbara! <3

Av Monica - 17 oktober 2013 09:57

Inte roligt när man tittade ut på morgonen och möttes av denna syn!
Haft dottern övernattandes i min dubbelsäng då de ska tapetsera om hos henne idag. Sonen och hans flickvän från Örebro kom igår kväll och har sovit i vardagsrummet på bäddsoffan.
Deras lilla hundvalp följer också med!

Av Monica - 14 oktober 2013 12:35

Varit på månadsmöte på jobbet på förmiddagen och nu var jag och Maja oss en liten skogspromenad.
I eftermiddag är det dags för henne att börja med sjukgymnastik och trampa vatten igen!
Sen jobb i två nätter, på torsdag kommer älskade sonen, hans flickvän och deras nya hundvalp upp på besök några dagar, längtar! :-)

Av Monica - 4 oktober 2013 12:56

Inte så dumt att mötas av detta när man kommer hem från semestern! Han är go' gubben min! <3

Av Monica - 4 oktober 2013 05:52

Bussen hämtade upp oss kl 03 och vi får vänta på flygplatsen tre timmar. Luften står still här inne och nu vill man bara hem!

Av Monica - 3 oktober 2013 17:21

I natt klockan tre plockar bussen upp oss för att åka hemåt. Vi beräknas vara i Piteå mitt på dagen i morgon.
Idag har vi gjort lite av varje. Promenerat och hamnade mitt på en torsdagsmarknad, färgat ögonfransarna på en skönhetssalong, ätit Kinamat, shoppat en del, hunnit med att sola på stranden en stund och nu iväg på promenad och sista middagen. Vädret har varit toppen hela veckan med 25-28 grader och sol förutom idag då det kom nån regndroppe!

Av Monica - 2 oktober 2013 21:43

Wifi går för sakta så alla bilder hinner inte laddar upp!

[Bild]

[Bild]

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards