Monicas vardag!

Alla inlägg under maj 2016

Av Monica - 27 maj 2016 20:26

Vi har det allt rätt mysigt jag och Maja.
Solen har lyst hela dagen och vi har promenerat, grillat och suttit ute så nu är vi trötta och har lite solfrossa.
Haft många trevliga besök som kommit förbi på en kaffetår.
Lite bilder på mina mysiga lampor, nästan så man vill dra ner rullgardinerna så man får tända dom för nu är det ju ljust ute dygnet runt.
Trivs extra bra i vagnen nu när jag piffat till den lite.

Av Monica - 19 maj 2016 20:08

Jag o gubben är nu i storstan på en minisemester.
Vi har strosat runt överallt och ätit goda middagar. Blev en asiatisk buffé till middag idag.
Hittade metervara av den vaxduk som jag sökt till bordet i husvagnen här idag.
Även ett par söta skålar i plast. Vimplar ska man tydligen ha i husvagnen och jag hittade med LED belysning som drivs med batterier. ?
I morgon ska vi träffa mina goda vänner här i Stockholm, blir så kul!

Av Monica - 15 maj 2016 23:39

I helgen har jag piffat till min husvagn lite.
Blev så nöjd med de nya dynorna som jag klätt med mörkgrå muddväv. Mycket enkelt att göra då man bara drar på det rundstickade elastiska tyget som en strumpa över dynorna.
Valde en neutral färg då jag gillar mycket färg på kuddar, lyktor och filtar.

Även det tråkiga kylskåpet fick ett lyft då jag satte på silverfärgad dekorplast.

Återstår lite mer piff innan jag är redo för husvagnssäsongen.

Beställd muddväven på jonic textil och dekorplasten på vinylahem.

Av Monica - 13 maj 2016 15:13

Fick så vackra liljor häromdagen av min kära syster men de luktar väldigt starkt när de blommar så de har fått flytta ut på balkongen. Men de pryder sin plats även här!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards