Monicas vardag!

Alla inlägg under mars 2012

Av Monica - 19 mars 2012 18:19

    Livet knallar på i vanlig takt, mitt vikariat har gått ut men jag har hållt mig rätt

hyfsat med jobb ändå.

Jag jobbar mest nätter på två ställen nu.

Fick tyvärr inte tjänsterna jag sökte på mitt nuvarande jobb.

Däremot så fick jag ett 5 månaders vikariat på dagtid på mitt nuvarande jobb där jag trivs

så fantastiskt bra!

Det börjar den 1 maj till den 30 sept.

Låter som att jag ska kunna få ta lite semester i sommar också.   

Det blir den första på fyra år....

Med husförsäljningarna står det tyvärr stilla, trist....


I morgon händer en spännande sak i mitt liv och jag känner mig lite nervös

och osäker. Men också förväntansfull!

Får berätta mer om det om det går som jag hoppas!


Har bakat ostfrallor idag och jag blev så sugen på att även göra glutenfria till mig,

men måste köpa mer jäst.

Orkar inte åka och handla idag så det kanske blir i morgon!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards