Monicas vardag!

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Monica - 2 juni 2009 18:20

Varit på en tripp till Västerbotten idag, trevligt att träffa mina fd stuggrannar igen, tänka sig att det var 3 år vi sålde torpet...

Det var sig väl ganska likt, men inte lika mysigt längre då det var fördragna fönster och nästan igenvuxet på tomten, dessutom hade dom avverkat en del träd på gården...


Svängde förbi och tittade på en liten stuga som är till salu i Lidbacken, men det var inte mycket att ha...


Barnens pappa har varit förbi och hälsat på barnen i em, han ville ge dem en examensslant för han träffar kanske inte dom nåt före examen..


Blåser kallt idag, inatt var det bara +1 grader när jag la mig. Skyndade mig ut och la över mina krukblomster lakan så de inte fryser ihjäl. Kalla nätter ännu, men kunde ju inte hålla mig ifrån att plantera, så jag får väl passa dem som små barn tills frostrisken är över!


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards