Monicas vardag!

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Monica - 28 augusti 2010 19:55

Jag och gubben har varit till Luleå och shoppat lite idag!

Min handdukstork i badrummet har gått sönder så jag hittade en likadan på Jula för 298 kr:) Jag måste ha en sådan för annars torkar aldrig badlakanen i mitt lilla badrum.

Hittade mig även en läcker illgrön halvliters termos, då jag glömde min på en utflykt i sommar. (bild kommer)


Vi fick pengar till en god middag av mina föräldrar i förlovningspresent och satte sprätt på dessa idag på vår favoritrestaurang i Luleå.

Det blev varsin tre-rätters middag med räk-cocktail som förrätt, indisk STARK kyckling för mig och fyra små rätter för Kent. Glass med chokladsås och kaffe till mig som dessert och friterade bananer med glass till gubben.

Mums vad gott det var. Igår köpte vi räkor som vi har tinat och ska försöka äta upp ikväll....Om vi orkar...


Då vi även fått pengar av Kents mor till en god middag får vi äta gott på restaurang nån gång framöver också.... Inte illa att få skämma bort sig...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards