Monicas vardag!

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Monica - 8 oktober 2009 19:32

Snart helg, då får man träffa sin snuttis igen, blir väl på lördag, är då en vecka sen sist...


Bjöd hem en väninna på ärtsoppa till lunch idag, vi kollade på bilar på Blocket och hittade en intressant i Luleå. Blåste dit och tittade på den, men väninnan tände inte riktigt till... Dessutom gick de inte ner en krona i pris och hon var inte beredd att ge så mycket som de begärde, så det blev ingen bilaffär idag!


När jag kom hem så stökade jag ihop i garaget så jag får in bilen där. Dammsugade och torkade lite här inne också.


Började kurra i magen så efter en inventering i kyl och skafferi så beslutade jag mig för att göra sallad till middag. Hade fetaost och oliver som jag köpte i Rhodos. Uppskattad middag även av barnen som ju älskar grönsaker och nyttig mat i alla former, Kul!


Har en hiskelig huvudvärk idag men förkylningen jag kände av tidigare i veckan är över iaf. Har tagit en alvedon får vi hoppas det släpper. Köpte förresten ett par paket huvudvärkstabletter i Grekland. 6.50 kr för ett paket med 20 st, billigt var det iaf... Köpte även vanligt nässpray men det kostade däremot 50 kr , dyyyrt!


Nu inväntar jag tv-programmet Mammas pojkar....Har fått på mig morronrocken och ska mysa i soffan ...

Jobbar 12-21 i morron så jag får sova ut lite...


Kram Monica

    

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards