Monicas vardag!

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Monica - 28 oktober 2009 16:05

Åh, vad jag har grubblat om jobbet där i natt. vill och behöver ju ett jobb...

Beslutade att jag ska ge det en chans och prova lite mer. Ringde och pratade med chefen idag och fick lite svar på funderingar jag hade.

Ska gå bredvid i morron också, samt skolas in hos ev. två brukare till...

Kan ju fortsätta leta jobb under tiden om jag känner att det inte är ett jobb som passar mig.


Har varit och lunchat idag med en väninna på Pentryt och sen träffade jag henne jag är kontaktperson för.

Var på Reprisen en sväng, hittade inget där. Plockade lite enbärsris i skogen till en kruka på bron.


Min favvogubbe kommer snart hit efter sitt jobb. Längtar sååå mycket efter han.

Tänkte han skulle få hjälpa mig med att prova koppla in den nya termostaten i kylen igen, för det funkade inte som det skulle när jag kopplat in den, så vi får göra ett nytt försök...


Ha en mysig kväll!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards