Monicas vardag!

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Monica - 3 augusti 2010 14:44

Jag slutade redan 12 idag, och är ledig ändå till torsdag klockan 16:))

Men sen jobbar jag ju helgen...Men det blir min sista jobbarhelg på detta semestervikariat. Börjar ju sen 2 kurser på Komvux direkt efter mitt vik. slutat.


Solen skiner av och till i dag, och jag väntar på att mina barn ska komma hem från sina jobb.


Min yngre son har fått jobb åt en städfirma och städar stugor, hotellrum och servicehus på en camping. Han är jätteglad åt jobbet och att få tjäna sig lite pengar. Jobbet är bara tillfälligt och vid behov men bättre än inget så klart...


Dottern har kommunalt sommarjobb i tre veckor på ett äldreboende här i byn.

Hon är så klart också glad att få tjäna en slant.


                                    


När de kommer hem ska vi hämta min äldsta son och min systerson för att åka till Skellefteå och café Cajutan i Stackgrönnan där de har världens största och godaste räckmackor. Är ett mysigt sommarcafé där man kan sitta ute vid älven.

Minst ett besök dit varje sommar är ett måste:))

Blir en liten utflykt på runt 20 mil men det kan det vara värt:)


Hoppas jag kommer ihåg att ta bilder innan vi ätit upp mackorna:)

Det som är så bra är att de även har glutenfritt bröd om man säger till!


Ha en fortsatt fin kväll....


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards