Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Ofattbart!

Av Monica - 21 september 2010 23:52

Ja, det känns nästan ofattbart och konstigt, men nu har jag gjort alla mina kurser klart!    

Har förvisso tre prov som jag gjort i denna sista kurs orättade ännu, men hoppas jag blir godkänd iaf...


Känns otroligt skönt och avstressande nu....  


Skulle ha varit helt underbart att få åka iväg på en veckas semester nu och fira och bara koppla av efter detta hektiska år, har inte nästan nån ledighet i år känns det som...  


I morgon ska jag nog sova ändå tills jag vaknar, inte ställa någon väckare.   

Men det är väl då man vaknar pigg som en mört klockan 7...  


Har många saker jag borde ta itu med i veckan, tömma blomurnor, ta bort fontänen, tömma regntunnan, sätta in trädgårdsmöblerna, putsa fönster, rensa ihop allt skrot och köra till tippen, bränna upp alla brädor från det ihoprasade förrådet...

Listan kan göras lång, men får väl se vad jag känner för i morgon, nåt av det hinns väl med iaf...   


 
 
Ingen bild

sussi

22 september 2010 06:44

Godmorgon på dig vad du är duktig säkert har det gått bra det har ju det hhittils, hoppas du kan fara med någon vän o vila upp dig o sv
kram sussi

Monica

22 september 2010 10:27

Morning, hoppas och tror jag blivit godkänd!
Blir att köra lite skrot till Brevikka idag, vilken solig fin dag det blev:) Roligare att hålla på ute och grejsa då:)
Kram*

 
Berith

Berith

22 september 2010 07:49

Godmorgon vännen :))
Hoppas att du kan sova riktigt länge , sedan tycker jag att du ska ta dig en bara vara dag då du vaknar , för det har du verkligen gjort dig förtjänt av !! :))
Allt det andra hinns med ändå :))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

Monica

22 september 2010 10:26

Har tyvärr inte kunnat sova mer än några få timmar inatt, varit pigg och uppspelt:)
Blir nog att köra skrot idag, men får nog räcka med det;)
Ha en fin dag du med!
Kram*

 
Maya

Maya

22 september 2010 10:31

Jag håller på att packa väskan, när åker vi??? ;)

Du förtjänar både sovmorgon, vila och semester!!!

*Kram*

http://maypel.wordpress.com

Monica

22 september 2010 16:25

Hehe, blir nog ingen resa mot värmen denna höst för min del...Men kanske till Örebro iaf:)
Kram*

 
wiper

wiper

22 september 2010 11:24

Tack för det gulliga du skrev i min blogg ;) min man hälsar till dig så mycket. Jag har inte alltid haft sån tur utan har fått kyssa många grodor innan den rätte kom in i mitt liv.

Grattis till att du är färdig med dina kurser. Du har verkligen varit flitig och duktig. Ja du skulle verkligen behöva lite ledighet och få njuta ett tag utan att tänka på nåt. Vi har inte heller tagit bort nåt av utemöbler eller annat så nu måste vi ta oss i kragen.

Njut nu och ta det lugnt.

Varma kramar från Småland och Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Monica

22 september 2010 16:24

Tack för hälsningen från din man:)
Känns skönt att utbildningen är klar, nu är det bara att hoppas på mycket jobb!:)
Kram*

 
Pisan

Pisan

22 september 2010 11:35

GRATTIS! Vad skönt för dig att du är klar nu :-) Hoppas du fick sova riktigt länge. KRAM! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Monica

22 september 2010 16:23

Ja, det känns skönt, men kunde knappt sova nåt inatt:(
Kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards