Monicas vardag!

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Monica - 7 december 2008 23:37

Godkväll alla därute...

 Här kommer jag med min bloggsida, känns himla spännande att ha skaffat en sådan, tack vare min son faktiskt som också bloggar här, och att det var så enkelt som några få knapptryckningar kunde jag aldrig ana.

Lite svårare var det att komma på ett bra namn på bloggen, men till slut så blev det namnet blackpearl som jag kallade min motorcykel som jag tyvärr fick sälja i juni.

Eftersom jag blev uppsagd från min tjänst som barnskötare pg a arbetsbrist så fick det bli lite åtstramingar på det som gick, men vi fick iaf några härliga mil tillsammans, jag och blackpearl!

Kanske om jag får jobb efter min avslutade utbildning det blir en ny pärla, vi får väl se...

Oj, vad lätt det gick att skriva här, orden bara flyger fram, kul, hoppas det håller i sig!

Men nu är klockan en hel del och det är dags att stänga av datorn, visserligen är jag ledig i morron, nästan, ska plugga lite teori här hemma vid datorn.

Nåja, nog för denna gång!

Sov så gott alla människor där ute...

Kram Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards