Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Måndag igen

Av Monica - 15 mars 2010 11:16

Helgerna bara springer iväg...förvisso gör veckorna också det....

Min helg har varit mycket bra, hunnit en hel del men även myst och tagit det lugnt, bara rått om varandra.

På en helg hinner man inte umgås så mycket med folk utan man vill som bara vara tillsammans och göra sånt som man pratat om då vi inte träffas så ofta...


Har riggat upp datorn och kollat så att webcameran är rätt inställd, kopplat in nätverkssladden då man ej bör ha trådlöst under det muntliga provet.

13.40 börjar provet, så håll tummarna för mig är ni snälla!


Har många fjärilar i magen , då det känns lite skrämmande med det muntliga provet. Mycket för att det är första gången och man vet inte hur det går till och har inte heller träffat läraren.

Är lite smårädd även för att datorn ska "hänga" sig, så som den gjort senast igår.

Har ringt tillverkaren och jag ska skicka ner den i veckan.


                

 
 
Ingen bild

sussi

15 mars 2010 12:00

Jag HÅLLER TUMMARNA , LYCKA TILL ,, det går säkert bra kram sussi

 
wiper

wiper

15 mars 2010 13:52

Vad härligt ni verkar ha haft det i helgen. Förstår att ni bara vill vara för er själva ibland. Vi som inte jobbar ses ju jämt :(

Jag håller tummarna för dig också. Det kommer att gå bra.

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Maya

Maya

15 mars 2010 14:27

Hoppas att muntliga provet gått bra, antar att Du kanske redan gjort det eller håller på för fullt när jag skriver detta.

*Kramar i massor*

http://maypel.wordpress.com

 
Monica

Monica

15 mars 2010 14:30

Sussi:
Tack, det hjälpte att du höll tummarna, fick ett VG på kursen! Kram*

Wiper:
Tack för att du också höll tummarna, gick ju rätt bra då jag fick ett VG på min första kurs!
Ja, blir ju så när man inte träffs så ofta, man vill tuttinutta lite på tu man hand! :)
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards