Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Lite Bilder!

Av Monica - 5 augusti 2010 12:05

Här kommer lite bilder från Café Cajutan i Stackgrönnan där jag, mina barn och min systerson var och åt räkmackor i tisdags....

Mums, längtar redan dit igen, men det får nog bli nästa sommar!


Min systerson njuter i fulla drag:)


  Min äldsta son och min dotter! 

  Min yngre son!

     Min glutenfria smörgås!

   Bara en av go´bitarna är dock min:))

  



Här nedan är handväskan jag köpte på PDOL i ett marknadsstånd för 100 kr.



Min bror och min yngre son när vi är och fiskar en kväll.

   


Min delikata middag en kväll som bestod av stekt pangasusfilé med lemondill krydda samt grön sparris med en smörklick, är ju sååå gott!


En vacker kväll vid stranden...

        

 
 
Maya

Maya

5 augusti 2010 14:12

Ni hade verkligen tur med vädret! Bra med klickbara foton :) Nu skiner solen igen och en annan är inomhus :/ Nåja, det ska vara fint flera dagar nu :)

Snygg väska! Äkta Gucci förstås (säg inget annat) :) Du hade tur att hinna fynda, jag hann inte det :(

Hoppas Du/Ni mår bra och har tid för en kaffekopp eller två snart :)

*Kram*

http://maypel.wordpress.com

 
Ingen bild

Helen

5 augusti 2010 14:14

Wow vilka häftiga räkmackor ; ).. Fina bilder.. Ha det gott.. Kram

 
wiper

wiper

5 augusti 2010 17:05

Vad kul att få umgås med alla tre barnen. Smörgåsarna ser jättegoda ut. Jättesnygg väska och vad billigt. Vilken häftig bild längst ner.

Ha en fin torsdag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

6 augusti 2010 07:51

Godmorgon vännen =))
Räkmackorna på café cajutan , de är bara för goda ! =))
Vilken underbar bild på solnedgången !! =))
Önskar dig en trevlig helg , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards