Monicas vardag!

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Monica - 20 oktober 2011 21:16

        Jag och dottern har en mysig torsdagskväll tillsammans.

Vi har varit och övningskört ikväll, pantade flaskor och burkar,

köpte hem cola och skumtomtar!

Vi provade en påse av den nya smaken polkagris.

Jodå, de gick ner, men inget slår skumtomteorginalet!   

Åkte en sväng in till stan då vi blev så himla sugen

på en maxburgare!


Nu tittar vi på Robinson på tv, har på fuskbrasan, så det är varmt

och skönt här inne.

Ute blåser det och regnar i massor.


Hade tur att det var sol medans jag la på vinterdäcken,

skönt att det är gjort.

Det har varit minusgrader flera nätter denna månad.


Jobbar i helgen, men i morgon börjar jag inte förrän kl.15

Lördag har jag tagit en semesterdag, och söndag

jobbar jag en delad tur.


 

Av Monica - 20 oktober 2011 13:55

  Har jobbat klart för idag!

Magen skriker av hunger, så nu ska jag värma upp lite

spagetti och köttfärssås.

Sen är det bara att ta tag i däckbytet på bilen.

Solen skiner och jag är ledig resten av dagen....

Inga undanflykter alltså!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards