Monicas vardag!

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Monica - 29 oktober 2011 00:00

          Har nu kommit hem från en jättetrevlig kväll med mina arbetskamrater.

Vi var ut och åt after work buffé, vilket var mycket gott!

De hade även en trubadur som spelade och sjöng.

Är så kul att träffa arbetskamraterna även privat efter jobbet.


Efter det blev det en taxi körning till puben.


Igår följde jag ju med gubben till sjukhuset i staden norr om mig,

och den utlovade romantiska middagen var både romantisk och väldigt smakrik .

Gubben bjöd på middag på vår favoritrestaurang i Luleå där de tillagar

asiatisk mat.

Vi båda valde en indisk köttgryta med ris. Mums


  








        Nu ska jag försöka hålla mig vaken innan jag ska iväg

på en taxikörning igen.

Denna gång ska jag hämta dottern och skjutsa hem sonen från en fest.


Inga planer finns ännu inför resten av helgen,

så vi får se vad morgondagen har att erbjuda!


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards