Monicas vardag!

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Monica - 16 november 2011 18:04



Känner mig något bättre ikväll.

Fast på morgonen kändes det inte så bra, bara att pumpa och pumpa i sig nässpray.

Efter lunchen kändes det som att det äntligen släppte det värsta.


Orkade inte göra någon middag efter jobbet, så jag svängde in på ICA

och köpte mig och dottern en varsin lösvikts sallad.

Supergott och man kan välja på en massa godsaker.


Idag har det varit helt otroliga + 10 grader .

I skrivande stund är det + 8.8 grader.

Helt otroligt för denna årstid, inte en snöflinga på backen!  


Nu är det två dagars jobb kvar denna vecka, sen ledig i tre dagar   

Blir att vara tillsammans med gubben hela helgen,

men vars eller hur vet vi inte ännu !   



Nu är det bara att invänta Bonde söker fru...

Ska försöka hålla mig stilla i soffan lite tills dess...

Fast....Undrar om jag inte ska experimentera lite med att göra

en mysig ljuslykta med gelé kulor och matolja :)


Blir det bra så återkommer jag sen med en bild!


 

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards