Monicas vardag!

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Monica - 18 december 2011 18:17

        Åh, så skönt det känns att ha julhandlat klart!

Kanske måste komplettera med nåt gräddpaket sen bara....

I morgon efter jobbet ska jag göra köttbullar och grilla revbensspjällen

och frysa ner det till jul.

Får dela upp och göra lite varje dag så slipper jag stressa ihjäl mig.


Det har snöat en hel del här inatt och idag, har skottat en sväng.

SKönt med snöslungan....

Handlade och åkte och tränade med dottern sen.

 

Igår kväll hade jag en mysig och trevlig eftermiddag och kväll med gubben.

Jag gjorde en god middag

Sen på kvällen fick vi främmande av Kents arbetskamrat Fredde och hans goa tjej Louise.

Efter ett tag kom även Kents bror och hans goa kvinna på besök.

Vilken tur jag hade lite fika att bjuda på, inte alltid det finns det hemma här ...

Kaffet blev dessvärre slut, så det fick bli pulverkaffe till påtåren.


Nu ska jag göra middag som blev lite sent...

Blir färsk pasta och så gör jag nog en sås på rökt skinka och ädelostsås.

 

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards