Monicas vardag!

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Monica - 25 december 2011 17:32

  Filmade en snutt när Maja öppnade sin julklapp.

Hon verkligen älskar paket och har legat under granen flera dagar och väntat

på varsågod att öppna sina paket.

Denna "figur" som piper lagomt högt var verkligen en ful och obestämbart "leksaksdjur".

Men vår Maja gillar mest fula leksaker, hihi....

Har lagt ut klippet på Youtube.


Av Monica - 25 december 2011 16:07

Vilken mysig julafton vi hade här hemma igår.

Jag, barnen och vovven Maja öppnade våra klappar

redan efter lunchtid.

Sen blev det lite fler klappar för barnen när släkten kom.


Åt gott tillsammans med de två yngsta barnen och gubben.

Föräldrarna mina och syskonen + syskonbarnet kom och åt dessertbuffé och kaffe med oss.

3 olika desserter hade jag gjort.

Kladdkaka, Plommon Victoria och Persiko och mandeldessert.

Grädde och björnbär till detta.    

Även fikabröd hade jag bullat upp med.         


Gubbens son och dotterns pojkvän kom även sen och tillbringade de sista julaftonstimmarna med oss. 


   


       


Fick så fina julklappar , kameran hade jag ju redan fått välja och tjuvöppnat,

då jag ville lära mig den innan julen. 


         

  


Har nyss pratat med min äldsta son som sitter i bilen på väg upp hit.

Han aländer om några timmar.

Blir sååå kul att få träffa honom igen.

I morgon jobbar jag 12-21 på ett annat ställe som vi slagit ihop verksamheten med under julen.

På tisdag jobbar jag dag men är sen ledig i tre dagar.

Nyårshelgen tillbringar jag dagtid också på jobbet på det andra stället som vi slår

ihop med även då.


Önskar er alla en fortsatt trevlig julhelg!

  

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards